Västerås!

Va i västerås idag med brudarna, Evelina x2, vi hade skit kul!
Vi gick först till gina tricot och där köpte jag bara ett par örhängen.
Sen gick vi runt i massa affärer och kollade runt.
När vi va inne på new yorker så såg jag en jätte snygg väska, älskar väskor! så jag köpte den :)
Vi va i västerås i 4 och en halv timme, och de kändes inte ens som 4 och en halv timme. Ibland går tiden jävligt fort men hade kul så de va väl därför.
Och när vi var vid station och skulle kolla tider och så, så var det 1 timme kvar tills bussen kom.
Så vi satte oss inne för det är ju så kallt ute nu och vänta på bussen. Men även då hade vi kul och tiden gick fort.
å det var super kul dag brudar, tack!
Nästa gång vi åker dit som vi ska snart så ska vi köpa julklappar ;) kommer bli kul :D




Väskan jag köpte!






Örhängerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0