plugg plugg och återigen plugg

Tjingeling!

Måste plugga idag igen till ett matte prov. det tar aldrig slut.
så vi får se hur det går, men det kommer nog gå bra för de är grafer och massa sånt och de är ju ganska lätt, va jag tycker iaf.
Igår plugga jag till teckenspråks provet, gjorde provet idag och de gick jätte bra, jag är mega nöjd!
Men de har iaf inte hänt så mkt idag, det är ju oftast på helgerna det händer lite roligare saker :) Just nu är inte min helg planerad men de händer säkert något roligt får ja hoppas :P

Imorgon är det sovmorgon iaf, fett nice!

Nej nu ska jag plugga lite, sen får vi se vad som händer, kanske blir en film mot kvällen :) 

Det här är en bild på mig




ahh så såhär ser jag då. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0