Min goda lasagne

halloj. Idag var det skola och de hände inte så mkt där faktiskt :P. Och de var inte den bästa maten man har ätit! men men. Ja juste fick veta vad vi fick på vårt psykologi prov idag och ja de gick som de gick.
Men de var 1 sak jag hade klarat, asså jag hade tränat jätte mycket på försvarsmekanismer men jag viste inte att just de skulle skrivas på just den frågan, så om jag hade förståt de skulle jag fått ganska bra. 

Vet inte men jag fick bara helt plötsligt lust att laga mat när jag kom hem, inte jag som brukar laga mat så :P.
Så det blev en jätte god lasagne gjort utav mig. Medans maten stog i ugnen så gick jag och mötte min syster Amorina.

Ja det ser inte så gott ut på bilden kanske men de va riktigt gott :D

 


De gick åt en hel del iaf!

Ja usch på bilderna såg de inte alls gott ut!

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0