Hej!

Tänkte börja blogga igen, eller ska försöka :) så hoppas det går bra den här gången!

Men de som har hänt nu i mitt liv är:


* Jag har fyllt 18 år
* så de har blivit mycket krog besök :)
* "Träffat" Nemo & Jockiboi ;) på Krogen!
* börjat i andra ring.
* De e många som har fyllt år, så har firat dom oxå.
* min kompis Alexandra har vart på besök under sommaren.
* vart i Finland
* nyligen haft 3 prov, karaktär VG, Svenska VG och samhällskunskap G.
* Vart på kryssning.
* de har vart halloween, Klädde ut mig då.
* med mera, kommer inte exakt ihåg allt :P

Det som är planerat:

* Nationella i engelska, med mera
* många prov
ska bli fler krog besök
* Träffa kompisar ofc :D
* hoppas på en kryssning (inte säkert)
* Evelina & Evelina & Jag ska fira våra födelsedagar tillsammans. Ska bli super och längtar!
*
Ska börja spara pengar till studenten. vi får se hur de går! e så duktig på att slösa pengar :/
* Och sen de som händer, de händer :P

Idag hände det inte så mkt. Hade 3 lektioner i skolan. När vi hade teckenspråk så ska man teckna till en låt och jag och Eve x2 skulle teckna till Gabriellas sång, vi filma och de var jätte kul. När vi hade slutat så gick jag hem till min syster. Nu blir det att åka och handla.
Nationella skriv i engelska imorgon, de kommer ju gå super eller inte!
Hoppas på ett G iaf men mer än G är inte så fel. Så håll tummarna! ;)

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0