Skoooolan!!

Skooolan, Jag och emelie va som vanligt lika flummiga på dagen :P.. vi hade idrott och först gick vi och flörta med några killar ;)  sen när de va idrott och vi skulle dansa, vi dansa först små grodorna :O sen vare nån konstig, sen kom den dära jävla polka dansen som gick uselt för mig som va "Killen" tappa bort mig hela tiden :P dansa ofc med Emelie, de finns inga killar i våran klass, som man kan sakna ibland men men. först så visa hon hur och vi skulle dansa efter, så man skulle typ ta häl sen tå, häl och sen tbx och nästa fot, sen polka "sak" så skulle man gå ut och sen in i en ring så jag råka gå in i en utav mina klasskamrater så jag och emelie fick värsta skratt attacken så vi fick ont i magen, nej vi va värkligen sämst i hela klassen på att dansa sry Emelie :P hehe.. Men de beror nog på att vi skratta hela tiden :) hahaha... och som vanligt har det vart en bra dag, de e alltid bäst när Emelie e här .. till lunch idag va det äcklig falukorv och potatis. sen har det inte hänt så mkt. sitter just nu på skolan och väntar på att emelies pojkvän ska komma, så jag kan gå hem, sluta 15.00 och ska nu sitta här med emelie till 16.00 me.. lämnar ju inte henne hära ensam, de går inte :P vet själv hur det e att sitta ensam :) .. men men lite om min dag iaf. Men ska gå nu iaf :D



Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0