Min nyårsdag (:

                                                                              NYÅR!!
Happ, då är det nytt år, år 2010 :D år 2009 gick ganska fort.
de som hände på nyår va as kul (: vid 7 tiden så åkte jag till emelie för att fira nyår de va en jävligt bra dag :D då  längtar man bara fram till den 14-15 juli då man fyller 18 år och emelie fyller 19 :D vi hade tänkt att vi ska fira tsm eftersom det bara är 1 dag mellan våra födelsedagar (: då jävlar ska de festas ;D.
först kom jag till emelie öppna en cider, sen kom det några folk och lite senare kom det lite mera folk osv :P vi körde pyramiden/ölspelet och jag som alltid har otur fick ta straffrundan xD tog typ alla kort förutom ca 7 kort som fanns kvar :P att man kan ha en sån jävla otur :O på den straffrundan drack jag 2 cider. efter de va jag ganska full :P hade ju druckit cider innan oxå, så ni inte tror att jag blir full på 2 cider :P.  sen kom de mera folk =P. vi dansa, drack, rökte och hade as kul :D . vid 12 tiden gick vi alla ut och tittade på raketerna, de va jätte fint :P. sen blev de lite kallt så vi gick in och tyvärr så gick alla folk hem efter vi hade tittat. Eller på sätt och vis va de bra för vid halv 12 eller nått så kom 3 fjortisar (Blää) och förstörde hela festen :/ . dagen efter mådde man toppen, inte bakis iaf :P . va hemma hos emelie till kl 2 på dagen. Sen så åkte man hem och hemma spela man lite Wii fit plus :D ni måste prova det är as kul :D. Sen efter en liten stund så åkte vi till sthlm och hade de kul ((: .  Här är en bild från nyår och när jag spela straffrundan :P haha  

nyårs festen hemma hos emelie :D



Idag så åkte man hem från sthlm och man har vart där i 2 dar, från fredagen till söndagen. Och på lördagen så åkte vi till tom tits med min lille syrra som är 4 år :P . hon tyckte de va as kul. sen vare bara att ta det lugnt. på söndagen Ja då åkte man hem, och satte sig vid datan och ska spela wii fit plus nu.

Jag önskar er alla ett gott nytt år :D

men vi hörs :D puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0